⟩ messages : 50 ⟩ depuis le : 06/10/2017 ⟩ avatar : dylan rieder ⟩ crédits : morrigan  ⟩ âge : vingt-six ans ⟩ ville : L.A ⟩ profession : tatoueur et illustrateur ⟩ sac à dos : ticket vacances toutes destinations (4/4). ⟩ dollars us : 98 
 |  | |
| ◄ _________________  j'irais cracher sur ta tombe maybe it's the secret sign that wants you to know, maybe I wasn't leavin', maybe you made me go, maybe there was a reason for our behaviour tho. maybe it was the pills or the house on the hills. maybe it was the thrills, baby this love kills © endlesslove
|
|
⟩ messages : 123 ⟩ depuis le : 20/08/2017 ⟩ avatar : Victoria Justice ⟩ crédits : @Lux aeteror (avatar)  ⟩ âge : 23 yo ⟩ ville : NY ⟩ profession : fleuriste ⟩ sac à dos : ticket vacances toutes destinations (4/4). ⟩ dollars us : 179 
 |  | |
| ◄ Tout le monde est mort par ici, nous sommes les derniers survivants ! x) Tu vas bien ? Je rep à notre sujet ce soir -normalement-
Lun 23 Oct - 11:18_________________  we're meant to be And everytime I try to fly I fall without my wings, I feel so small. I guess I need you. |
|
⟩ messages : 50 ⟩ depuis le : 06/10/2017 ⟩ avatar : dylan rieder ⟩ crédits : morrigan  ⟩ âge : vingt-six ans ⟩ ville : L.A ⟩ profession : tatoueur et illustrateur ⟩ sac à dos : ticket vacances toutes destinations (4/4). ⟩ dollars us : 98 
 |  | |
| ◄ yes les tous derniers, c'est flippant  ça va et toi ? je viens enfin de reprendre le travail après un mois et demi de vacances ahah
(pas de problème prends ton temps ahah)
Lun 23 Oct - 16:42_________________  j'irais cracher sur ta tombe maybe it's the secret sign that wants you to know, maybe I wasn't leavin', maybe you made me go, maybe there was a reason for our behaviour tho. maybe it was the pills or the house on the hills. maybe it was the thrills, baby this love kills © endlesslove
|
|
⟩ messages : 123 ⟩ depuis le : 20/08/2017 ⟩ avatar : Victoria Justice ⟩ crédits : @Lux aeteror (avatar)  ⟩ âge : 23 yo ⟩ ville : NY ⟩ profession : fleuriste ⟩ sac à dos : ticket vacances toutes destinations (4/4). ⟩ dollars us : 179 
 |  | |
| ◄ Je comprends pas pourquoi, c'est trop triste  ah oui ? C'est pas trop dur ?
Lun 23 Oct - 18:33_________________  we're meant to be And everytime I try to fly I fall without my wings, I feel so small. I guess I need you. |
|